Microsoft Office 2013 Home & Business
Microsoft Office 2013 Home & Business predstavuje komplexnú sadu produktov, ktorá ponúka široké možnosti pre vytváranie, úpravy a zdieľanie dokumentov ako v domácom, tak aj vo firemnom prostredí. Táto verzia Office je navrhnutá tak, aby uspokojila potreby ako bežných užívateľov, tak aj podnikov, pretože poskytuje širokú škálu funkcií a nástrojov na zvýšenie efektivity práce.
Čo obsahuje Office 2013 Home & Business?
MS Office 2013 Home and Business je ideálnou voľbou do domácností alebo aj na podnikateľské účely.
Microsoft Office Word 2013
Word 2013 je ideálny na úpravu textov a tvorbu profesionálne vyzerajúcich dokumentov. Do dokumentov je možné vložiť rôzne obrázky, grafy či tabuľky pre lepšiu prehľadnosť.
Microsoft Office Excel 2013
Excel 2013 je nepostrádateľným nástrojom na vytváranie tabuliek a prácu s dátami. Aplikácia navyše umožňuje vykonávať široké spektrum operácií, a to od jednoduchých výpočtov až po zložité kontingenčné tabuľky. Pomocou Excelu je možné tiež vytvárať grafy z nanesených dát.
Microsoft Office PowerPoint 2013
PowerPoint 2013 je štandardom pre tvorbu pútavých prezentácií. Tvorba prezentácií je navyše s týmto programom veľmi jednoduchá a intuitívna. Prezentáciu môžete samozrejme doplniť o grafy alebo obrázky.
Microsoft Office OneNote 2013
OneNote 2013 umožňuje používateľom vytvárať vlastné poznámky. Poznámky navyše nemusíte tvoriť iba ako text, ale môžete zvoliť aj formu zvukových záznamov, obrázkov a pod.
Microsoft Office Outlook 2013
Outlook 2013 slúži ako kompletný emailový klient na správu e-mailov a kalendárov. Jedná sa o skvelú aplikáciu na každodenné plánovanie udalostí či pracovnej činnosti.
Každá z týchto aplikácií ponúka unikátnu sadu funkcií a nástrojov, ktoré umožňujú používateľom vytvárať dokumenty, tabuľky, prezentácie, poznámky, e-maily a ďalší obsah podľa ich potrieb a preferencií. Vďaka tomu môžu používatelia pracovať na širokej škále projektov a úloh a dosiahnuť tak svoje ciele efektívne a profesionálne.
Jednoduché zdieľanie dokumentov
Jedným z hlavných benefitov používania softwaru Microsoft Office 2013 je jeho schopnosť integrácie a zdieľania dokumentov medzi rôznymi užívateľmi a zariadeniami. Vďaka integrácii s OneDrive môžu používatelia ľahko ukladať svoje dokumenty do cloudu a pristupovať k nim odkiaľkoľvek a kedykoľvek pomocou ľubovoľného zariadenia s internetovým pripojením. Táto funkcionalita umožňuje používateľom spolupracovať na dokumentoch v reálnom čase, zdieľať ich s kolegami a spolupracovať na projektoch bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzajú. To výrazne zvyšuje efektivitu práce a umožňuje používateľom mať dokumenty vždy po ruke.
Používateľská prívetivosť
Software Microsoft Office 2013 sa vyznačuje aj moderným a intuitívnym dizajnom, ktorý uľahčuje navigáciu a používanie aplikácií. Užívateľské rozhranie je optimalizované pre efektívnu prácu a poskytuje prístup k dôležitým funkciám a nástrojom vo vhodnom usporiadaní. Používanie Microsoft Office tak prispieva k plynulému a príjemnému užívateľskému zážitku. Vďaka tomu je software Microsoft Office 2013 ľahko použiteľný aj pre užívateľov s rôznymi úrovňami skúseností s počítačmi.
Vhodný pre široké spektrum užívateľov
Vďaka svojej širokej ponuke aplikácií a funkcií je software Microsoft Office 2013 Home and Business vhodný pre široké spektrum užívateľov a pracovných situácií, čo ho robí ideálnou voľbou pre každodenné použitie.
Porovnanie verzií Microsoft Office 2013
Čo dostanete po zakúpení tohto produktu?
- Originálny licenčný kľúč
- Odkaz na stiahnutie
- Návod na inštaláciu a aktiváciu
- Daňový doklad (faktúru)
- 30 dennú záruku vrátenia peňazí
- Naša podpora pri inštalácii a aktivácii
- Úvodnú príručku Microsoft Office
Systémové požiadavky
- OS: Windows 7, 8, 8.1, 10, 11
- 3 GB voľného miesta na disku
- 1 GB RAM (32-bit); 2 GB RAM (64-bit)
- 1 GHz alebo rýchlejší procesor s SSE2